Cariere - Vrei să lucrăm împreună?


Fie ca vrei să faci parte din echipa noastră de vânzări sau vrei să te ocupi de marketing, te așteptăm cu un e-mail pe office@conadi.ro. Dacă avem o opotunitate pentru tine, te sunăm înapoi și mai rămane doar un pas de făcut - interviul.

Posturi disponibile

Consultant Imobiliar

Suntem pasionați de ceea ce facem și dornici de a progresa în fiecare zi. Căutam persoane entuziaste cu experiență în domeniul imobiliar, pasionate de real estate, cu dorința de dezvoltare continuă.

Candidatul Ideal

  • Spirit intreprinzător;
  • Abilitati de comunicare;
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Nivel avansat în utilizarea aplicatiilor tip MS Office;
  • Cunoașterea la nivel scris/conversațional a cel putin unei limbi străine (de preferat engleză);
  • Abilități de prioritizare a sarcinilor, de comunicare, de negociere și persuasiune;
  • Persoană dinamică, sociabilă, adaptabilă, cu initiativă, loială, serioasă și capabilă să gestioneze situațiile neprevăzute;
  • Persoană implicată, hotarată, axata pe rezultat, consecvență;
  • Spirit de observație, capacitate de înțelegere, răbdare, vine cu propuneri și soluții punctuale;
  • Permis de conducere categoria B (minim 2 ani de la momentul obținerii permisului).

Descrierea postulului

  • Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  • Evaluarea corectă a cererilor clienţilor şi întocmirea de oferte;
  • Structurarea informațiilor obtinute de la proprietar și din evaluarea parametrilor terenului și întocmirea prezentărilor;
  • Prospectarea pieței imobiliare și identificarea de proprietăți;
  • Planificarea activității de vânzare şi a celorlalte activităţi implicite;
  • Negocierea Contractelor de Prestări Servicii;
  • Discută cu proprietarii pentru a identifica caracteristicile proprietății și condițiile de vânzare;
  • Follow-up în permanență cu privire la clienții companiei;
  • Pregăteşte documentele necesare tranzacţiei, se implică activ şi urmăreşte finalizarea acesteia;
  • Participarea la întâlniri, evenimente de profil, etc.;
  • Pregătirea și prezentarea de oferte, analize de piață, contracte etc.;
  • Informarea constantă a clienților și identificarea necesităților acestora;
  • Acordă consultanţă clienţilor privind condiţiile pieţei, preţuri, aspecte legate de actul de vânzare-cumpărare;

Benefici:

  • Contract individual de muncă;
  • Salariu Fix;
  • Comisioane din vânzări;
  • Integrarea într-o echipă tanară și dinamică;

Consultant Vânzări

Suntem pasionați de ceea ce facem și dornici de a progresa în fiecare zi. Căutam persoane entuziaste cu experiență în domeniul imobiliar, pasionate de real estate, cu dorința de dezvoltare continuă.

Candidatul Ideal

  • Spirit intreprinzător;
  • Abilitati de comunicare;
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Nivel avansat în utilizarea aplicatiilor tip MS Office;
  • Cunoașterea la nivel scris/conversațional a cel putin unei limbi străine (de preferat engleză);
  • Abilități de prioritizare a sarcinilor, de comunicare, de negociere și persuasiune;
  • Persoană dinamică, sociabilă, adaptabilă, cu initiativă, loială, serioasă și capabilă să gestioneze situațiile neprevăzute;
  • Persoană implicată, hotarată, axata pe rezultat, consecvență;
  • Spirit de observație, capacitate de înțelegere, răbdare, vine cu propuneri și soluții punctuale;
  • Permis de conducere categoria B (minim 2 ani de la momentul obținerii permisului).

Descrierea postulului

  • Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  • Evaluarea corectă a cererilor clienţilor şi întocmirea de oferte;
  • Structurarea informațiilor obtinute de la proprietar și din evaluarea parametrilor terenului și întocmirea prezentărilor;
  • Prospectarea pieței imobiliare și identificarea de proprietăți;
  • Planificarea activității de vânzare şi a celorlalte activităţi implicite;
  • Negocierea Contractelor de Prestări Servicii;
  • Discută cu proprietarii pentru a identifica caracteristicile proprietății și condițiile de vânzare;
  • Follow-up în permanență cu privire la clienții companiei;
  • Pregăteşte documentele necesare tranzacţiei, se implică activ şi urmăreşte finalizarea acesteia;
  • Participarea la întâlniri, evenimente de profil, etc.;
  • Pregătirea și prezentarea de oferte, analize de piață, contracte etc.;
  • Informarea constantă a clienților și identificarea necesităților acestora;
  • Acordă consultanţă clienţilor privind condiţiile pieţei, preţuri, aspecte legate de actul de vânzare-cumpărare;

Benefici:

  • Contract individual de muncă;
  • Salariu Fix;
  • Comisioane din vânzări;
  • Integrarea într-o echipă tanară și dinamică;


Trimite-ne CV-ul tău


Te rog introdu numele.
Te rog introdu numărul de telefon.
Te rog introdu o adresă de email validă.
Te rog scrie un mesaj.
Te rog uploadează un CV.
Trebuie sa fii de acord pentru a ne putea contacta.
Verifică ca nu esti robot.